Veel gestelde vragen
Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
1. Ik ben mijn wachtwoord vergeten: ga naar de log in pagina, klik op ‘wachtwoord vergeten’ en vul jouw e-mailadres in. Je ontvangt daarna van ons een e-mail met een link waarmee je het wachtwoord kan instellen.
2. Ik wil mijn wachtwoord aanpassen: log in met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Ga vervolgens naar ‘Accountgegevensl’ en dan naar ‘Wachtwoordwijziging’. Klik op ‘Wijzigingen opslaan’ om de wijzigingen te bewaren.
Hoe kan ik inloggen?
Rechtsboven op elke pagina staat het login icoontje (symbooltje). Door hierop te klikken verschijnt het inlogscherm.
Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?
Zijn jouw factuurgegevens onjuist of gewijzigd? De kan je zelf aanpassen in de account omgeving. Klik vervolgens op “Adressen”
Hoe maak ik een account aan?
Je kan een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken en vervolgens inloggen. Indien je wil bestellen, kan je alleen vooraf afrekenen via iDeal. Het is niet nodig om een account te hebben om te kunnen kopen.
Hoe pas ik mijn gegevens aan?
Log in met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Ga vervolgens naar ‘Adressen’ om de gegevens te wijzigen. Klik op ‘Wijzigingen opslaan’ om de wijzigingen te bewaren.
Bestellen
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wij verzoeken je om contact op te nemen met DHS Projecten, info@dhsprojecten.nl. Ons advies: doe dit zo snel mogelijk! Des te groter is de kans, dat we wellicht nog iets voor je kunnen betekenen.
Kan ik bestellen zonder account?
Ja, je hebt geen account nodig om online bij DHS Composiet te bestellen.
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle genoemde prijzen op de website zijn standaard inclusief 21% BTW. In de winkelwagen wordt de totaalprijs inclusief 21% BTW + het BTW bedrag getoond.
Leveren
Kan ik een tijdsindicatie van bezorging ontvangen?
De bezorging van grote producten gebeurt met een grote vrachtwagen/trailer. De tijdsduur van lossen is slecht te voorspellen. Daardoor is het voor ons lastig om een tijdsindicatie te geven.
Onze chauffeur kan wel een half uur voor levering bellen. Wil je hiervan gebruik maken? Vink deze optie dan aan in de order: ‘Ja, ik word graag 30 minuten voor levering gebeld door de chauffeur’.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Je kan bij DHS Composiet zelf de bezorgdatum kiezen. Wij kunnen de order bezorgen zodra wij alle bestelde producten bij ons in het magazijn hebben. Wij hanteren een levertijd van 5 werkdagen.
Let op! Controleer altijd of er in jouw gemeente een TVM (Tijdelijke Verkeersmaatregel) ontheffing nodig is. Verkrijgen van een TVM-ontheffing is jouw verantwoordelijkheid. De ontheffing dient getoond worden aan onze chauffeur voordat hij gaat lossen. Als dit niet gebeurt is onze chauffeur helaas genoodzaakt te vertrekken zonder te lossen. Hij is gerechtigd te vertrekken, omdat hij zelf hoofdelijk aansprakelijk is. De kosten voor het transport brengen we daarna alsnog in rekening.
Kan ik de goederen op een specifiek tijdstip of dagdeel laten bezorgen?
Neem contact op met info@dhsprojecten.nl en laat je adviseren over de mogelijkheden.
Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?
Neem contact op met info@dhsprojecten.nl en laat je adviseren over de mogelijkheden.
Kan ik de goederen op hoogte laten lossen?
Ja, dit is mogelijk. Tegen meerprijs kan DHS Projecten tot een hoogte van 30 meter lossen met een autolaadkraan.
Let op! Controleer altijd of er in jouw gemeente een TVM (Tijdelijke Verkeersmaatregel) ontheffing nodig is. Verkrijgen van een TVM-ontheffing is jouw verantwoordelijkheid. De ontheffing dient getoond worden aan onze chauffeur voordat hij gaat lossen. Als dit niet gebeurt is onze chauffeur helaas genoodzaakt te vertrekken zonder te lossen. Hij is gerechtigd te vertrekken, omdat hij zelf hoofdelijk aansprakelijk is. De kosten voor het transport brengen we daarna alsnog in rekening.
Hoeveel ruimte moet ik hebben voor de levering?
Bij levering franco is verkoper verplicht de zaken te vervoeren tot waar het voertuig over een behoorlijk berijdbaar (gemaakt) terrein, c.q. het vaartuig langs een behoorlijk bevaarbaar water, kan komen. Tenzij anders overeengekomen, dient koper tijdig zorg te dragen voor de binnen het vervoersgebied eventueel benodigde toestemmingen, ontheffingen en vergunningen.
Koper is verplicht zorg te dragen voor een goede bereikbaarheid van de plaats waar de goederen dienen te worden gelost. Koper is verplicht de zaken aldaar in ontvangst te nemen en direct te lossen. Blijft koper hiermee in gebreke, dan komen de daardoor ontstane kosten voor zijn rekening.Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijven wij.
Wat zijn de bezorgkosten?
Bestellingen met een totale waarde vanaf €500 ex. BTW leveren wij gratis bij je af. Voor orders met een waarde onder de €500 ex. BTW gelden de volgende tarieven:
- Voor orders onder de € 500,- worden €50,- bezorgkosten per order berekend.
Afhalen
Wat zijn de openingstijden?
Wij zijn tijdens werkdagen geopend van 09:00 tot 17:00 uur. Maak van te voren wel eerst een afspraak.
Willem Barentszstraat 4
3124 LC Schiedam
T: 010-2361682
info@dhsprojecten.nl
Staan de goederen klaar als ik ze kom afhalen?
Vanwege de omvang van sommige materialen en de manier van verlading, is het in sommige gevallen niet efficiënt om de complete order klaar te leggen. Neem daarom van te voren contact op met info@dhsprojecten.nl.
Kan ik mijn goederen ook afhalen?
Jazeker, het is mogelijk om goederen af te halen bij DHS Projecten. Kies bij het plaatsen van de order voor de ophaal optie.
Retourneren
Wat zijn de openingstijden?
Wij zijn tijdens werkdagen geopend van 09:00 tot 17:00 uur. Maak van te voren wel eerst een afspraak.
Willem Barentszstraat 4
3124 LC Schiedam
T: 010-2361682
info@dhsprojecten.nl
Staan de goederen klaar als ik ze kom afhalen?
Vanwege de omvang van sommige materialen en de manier van verlading, is het in sommige gevallen niet efficiënt om de complete order klaar te leggen. Meld je daarom altijd eerst aan via: info@dhsprojecten.nl
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen moet je DHS Projecten binnen deze 14 dagen schriftelijk of per e-mail op de hoogte stellen van jouw herroeping. DHS Projecten neemt dan contact met je op om een afspraak voor retourname* te maken. Zonder tijdig schriftelijk tegenbericht gaat DHS Projecten ervan uit dat er op de afgesproken dag iemand aanwezig is die voor retourname kan tekenen. Bij gebreke daarvan behoudt DHS Projecten zich het recht voor de kosten van een tweede of latere afspraak in rekening te brengen.
Goederen kunnen niet worden geretourneerd als deze:
✓ zijn beschadigd
✓ speciaal voor de klant zijn besteld (op maat)
✓ voor de klant zijn gezaagd
✓ geheel of gedeeltelijk zijn verwerkt
*Voor het retour nemen van goederen kunnen kosten in rekening worden gebracht.